Nastavení pošty Mail.app / Mac OS X

Pokud máte problém s nastavením vašeho poštovního účtu v Mail.app na Mac OS X, postupujte následujícím způsobem.

Nejprve účet odstraňte z email klienta - tedy Mail.app. POZOR při smazání POP3 účtu dojde k úplnému odstranění lokálně uložené pošty ve vašem počítači, pokud jste si nenechávali kopii pošty uloženou na serveru!!! V případě IMAP je vaše pošta stále uložená na serveru, takže odstraněním IMAP účtu z Mail.app ji nesmažete ze serveru.

Nejdříve odstraňte SMTP servery pro odchozí poštu, následně celý účet.

Místo adresy mail.kymgb.com, použijte vám přidělenou adresu, která se automaticky přesměruje na jeden z našich serverů - mail.kymgb.com nebo mail.webmetal.cz.

  1. Otevřete Mail.app


  2. Přidejte nový učet


  3. Zadejte jméno a přihlašovací údaje


  4. Zvolte IMAP nebo POP3 server a zadejte adresu serveru např. mail.kymgb.com


  5. Nastavte odchozí server, stejná adresa jako příchozí. Server vyžaduje ověření


  6. Zvolte "Zobrazit certifikát" / "Show Certificate"

  7. Zvolte "Vždy důvěřovat" / "Always Trust", zvolte připojit / connect a přidejte si certifikát do seznamu - keychain



  8. Rekapitulace nastavení nového účtu


  9. Funční účet